BikeTrial Malaysia

Bringing Observed Trials to Malaysia

jed
  • Male
  • kuantan, pahang
  • Malaysia
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Jed's Friends

  • nico
  • Jack
 

jed's Page

Latest Activity

Jack left a comment for jed
"HAhaha... very cool! Glad you got everything down... :-) The worse thing to happen is to have a damn cool bike to only admire it... LOL I am getting my 8 years old to learn track-stand now... I told him that if he can track-stand reasonably well (at…"
Apr 2, 2009
jed left a comment for Jack
"many thank's to you jack,you are the pure trial bike friend's l've had.l'm so touch for your kind offer but anyways t.q very much again because l already order 2 set's magura brake pads from tartybike uk.l think it'll…"
Apr 2, 2009
Jack left a comment for jed
"Yo bro, I know how it feels like man... but not to worry. Take a photo of the brake pad that you have. Then send to me at jackhii at gmail.com. I have some Worldcat brake pads which I recently bought from Singapore. They might be suitable, as I…"
Mar 31, 2009
jed left a comment for Jack
"hi jack,l bought a yaabaa649 for my son,u know what?l am very dissapointed because everything complete just lost 1 piece of magura brake pad.l go search all around my house and nation wide express office and complaint to the ups custom office in…"
Mar 31, 2009
Jack left a comment for jed
"Yo Jed. What's the plan? Looking forward to meeting you guys,.. :-)"
Mar 31, 2009
Jack left a comment for jed
"Heya Jed. That's great! When is your planned trip? I go to Sri Petaling almost every Saturday, as I send my kids there for tuition. We can go riding either in Bukit Komenwel Park or Bukit Jalil Park, but it kinda has to be on Saturday.. :-) My…"
Mar 30, 2009
jed left a comment for Jack
"hi,jack we are planning a trip to your house but we need your address.Actually my hometown is Kl i live in old klang road happy garden so where are u?"
Mar 29, 2009
Jack left a comment for jed
"Hi Jed.. HAhah... yeah man... I found out from Nico. It's great to get all involved... makes it so much fun. I am trying to fix-up a small bike for my 9 year old to learn track-stand... gonna get the brakes this weekend... hehe. I did extend an…"
Mar 27, 2009

Profile Information

A little background... :-)
l'm a business man and l'm really interested in trial bike riding

Comment Wall (7 comments)

You need to be a member of BikeTrial Malaysia to add comments!

Join BikeTrial Malaysia

At 1:35am on January 8, 2019, Daniel Friedland said…

Good day,

I picked interest on you after going through your short profile and demand it necessary to write you immediately. I have something very important to disclose to you concerning your surname that's to say your last name .since it's a public site.Could you please get back to me on:(danielfriedland44@gmail.com) for more details.

Regards.
Mr. Daniel .

At 11:08am on April 2, 2009, Jack said…
HAhaha... very cool! Glad you got everything down... :-) The worse thing to happen is to have a damn cool bike to only admire it... LOL I am getting my 8 years old to learn track-stand now... I told him that if he can track-stand reasonably well (at least 30 seconds) on his "kiddie" bike, I will buy him a new one... now he can only manage 4 seconds... sporadically that is... LOL.
At 9:23pm on March 31, 2009, Jack said…
Yo bro, I know how it feels like man... but not to worry. Take a photo of the brake pad that you have. Then send to me at jackhii at gmail.com. I have some Worldcat brake pads which I recently bought from Singapore. They might be suitable, as I bought them for my Monty's Magura HS33 and my ECHO brakes. I can let you have it for the price I bought it for... at RM29 a pair... :-) Let me know... I only have 1 pair left... the other I sold to Sean... LOL. Have a look at the pads here... http://we.wildgeeks.org/2009/03/worldcat-riser-handlebar-and-some-brake.html IF you interested, bring the bike the when u come over and we will fix it in no time. If these brake cannot be used, again... not to worry... LOL. My friends in Singapore sells the Yaabaa bike.. :-) Can probably order from them too... :-)
At 12:27pm on March 31, 2009, Jack said…
Yo Jed. What's the plan? Looking forward to meeting you guys,.. :-)
At 12:53am on March 30, 2009, Jack said…
Heya Jed. That's great! When is your planned trip? I go to Sri Petaling almost every Saturday, as I send my kids there for tuition. We can go riding either in Bukit Komenwel Park or Bukit Jalil Park, but it kinda has to be on Saturday.. :-) My house is in Bangi, almost in Nilai... so quite far... LOL. Let me know when you guys are planning your trip and I will arrange for us to ride with the rest of the guys. Cheers!
At 8:36pm on March 27, 2009, Jack said…
Hi Jed.. HAhah... yeah man... I found out from Nico. It's great to get all involved... makes it so much fun. I am trying to fix-up a small bike for my 9 year old to learn track-stand... gonna get the brakes this weekend... hehe. I did extend an invite to all of you to come over and ride in KL.. :-) But not to see me ride lah... LOL... my standard still very noobie lah... but can learn together... LOL. In June, Singapore will be having their Round 2 Competition. If possible, you should maybe plan a trip just to see how those pros ride.. amazing!!! LOL.
At 9:06pm on December 7, 2008, Jack said…
Very cool! If you are ever planning to be around KL during Saturday, please let me know and we can go riding.. :-)
 
 
 

© 2021   Created by Jack.   Powered by

Report an Issue  |  Terms of Service